Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 października 2016

Pasztet warzywno-mięsny


Po emocjonującym dniu pora nakarmić moją rodzinę . Cieszę się , że ich mam J . Z pysznego rosołu zostały mi warzywa : marchewka, pietruszka, seler i mięsko, postanowiłam zrobić z tego pasztet. Zainspirowała mnie do tego Dorotka z bloga Ja tu gotuję .

Składniki:

4 marchewki gotowane

2 pietruszki gotowane

seler gotowany

ok. 0,5 kg mięsa gotowanego ( indyk , wołowinka)

podsmażona cebula

1 jajko

1-2 łyżki kaszy manny

ok. 200g pieczonej dyni

przyprawy: sól, pieprz, papryka itp.
 

Wszystkie składniki mielę w maszynce do mięsa. Dokładnie mieszam i doprawiam według uznania. Wyrobioną masę przekładam do blachy wyłożonej papierem do pieczenia . Piekę ok. 40-50 minut w temperaturze 210 C. Pasztet bardzo smaczny i prosty w wykonaniu, idealnie smakuje z ciemnym chlebkiem i ogórkiem.
 

 

2 komentarze: