Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 sierpnia 2016

Moje próby blogowania

Zaczynam nieśmiało zabawę z blogiem. Jak wyjdzie zobaczę . Jak nie spróbuję to się nie dowiem. Moje hobby i moje życie jest bardzo zwyczajne , nic szczególnego. Na blogu będę umieszczała ciekawe przepisy na ciasta , przetwory i różne inne cudeńka. Może pojawi się kilka fotek mojego rękodzieła ( jak to dumnie brzmi, do mistrzów mi daleko , ale to jest coś co mnie bawi i wycisza ). Do tej pory zdjęcia np. moich wypieków umieszczałam na swoim profilu na facebooku , ale uznałam że pora spróbować czegoś nowego. Życzę sobie powodzenia i wytrwałości . Zainspirowała mnie do takiego działania moja koleżanka Dorota http://jatugotuje.blogspot.com/ ( z całego serca zachęcam do poczytania ) . Droga Dorotko trzymaj za mnie kciuki.

2 komentarze:

  1. O kurczę Monia,dopiero odkryłam,że to Twój blog!!! mocno trzymam kciuki za Ciebie i będę zaglądać na pewno :) ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , dopiero się uczę i liczę że trochę mnie pokierujesz i udzielisz paru ciekawych rad w temacie : jak to działa ? :) . buziaki

      Usuń