Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 września 2016

Tarta z masą czekoladową i borówkami

 Naleciało mnie na masę czekoladową z mlekiem w proszku i dodaję ją prawie do wszystkiego. Ostatnio zostało mi trochę tej masy i postanowiłam wykorzystać ją do tarty. Według mnie podstawą smacznej i udanej tarty jest kruche ciasto , u mnie jest ono proste i nie przekombinowane.

kruche ciasto:

250g margaryny
120g cukru pudru ( 3/4 szklanki)
375g mąki (2 i 1/4 szklanki)
1 jajko

Margarynę utrzeć z cukrem pudrem , dodać jajko i wymieszać. Następnie wsypać mąkę i całość wyrobić na gładką masę. Ciasto schłodzić w lodówce, następnie wyłożyć formę do pieczenia . Piec na złoty kolor 20-25 minut w temperaturze 200 C. upieczone ciasto wystudzić. Wystudzone ciasto posmarować dowolnym dżemem , następnie masą czekoladową (  masa czekoladowa do wafli ) i wszystko udekorować borówkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz